Kızlar benim ilk gebeligimde tansiyon problemim oldu ve ilaç kullandım. Ve sonrasında hiç problemim olmadı. 2. Gebeligimde tansiyon problemim olmadı fakat lohusalikta 5. Gün tansiyonum 18 9 a fırladı.doktorum tansiyon ilacı ve kan sulandirici iğne verdi. 10gunluk idi ben hepsini kullandım düzenli olarak. Vevtansiyonum hep normaldi. Taaki bugüne kadar. Toplamda 10 gün geçti haplar biteli. 14 9 geliyor tansiyonum. Doktoruma da gideceğim fakat bu şekilde başına gelen ve sonuçların nasıl geliştiğini bilen yazabilir mi?