Bende sezaryen oldum 1 hafta mama takviyeli bol emzirmeli 1.5 - 2 saatte bi olacak şekilde ilerledim. 1 hafta sonra mamayı kestim hep meme verdim 3 aylık olduk sadece anne sütü veriyorum. Gogsun elbette dolacak ilk zamanlar sutyen vs.. ıslanır zaten zamanla terbiye olur göğüsler ayrıca sertleşmesi normal zaten çünkü süt doluyor ben öyle sertleşip acıkınca emziriyorum ayrıca düzenli şekilde emzir hep bi tarafı verme bi göğsü 15 , 20 dk mutlaka emzir sonra diğer göğsü emzirirsin sırayla git mutlaka zorla inat et bebekte emme refleksi güçlendikçe emme süresi azalır kolay çeker.. ateşlenme bende de oluyordu ama ben mastit olacak kadar beklemedim sık sık emzirdim özellikle ilk 2 ay 1.5 , 2 saatte bi emzirdim gece gündüz öyle mama verirsen bebek mamayı geç hazmettigi için fazla emmez sutun azalir sen mamayi bırak artık 10 gün olmuş bol bol emzirmeye bak