Merhaba bebeğim dokuz aylık üç gündür iştahsızlık vardı devamında burun akıntısı kusma ve hırıltı başladı doktora götürdüm akciğer filmini çekti ve zatürre başlangıcı var dedi. Evde kullanmam için antibiyotik ve serum fizyolojik verdi. Umarım geçer. Bu durumu yaşanlar var mı hızlıca toparlanmak için ne yapmamız gerekiyor. Bilgi veren olursa çok sevinirim teşekkürler.