2lokum_moms circus benimde tanıdığıma 3lü testte sağlıksız beyinden engelli olabilir demişlerdi maşallah cocuk gayet sağlıklı hiçbi sıkıntısı yok
balinayakafaatanhamsi circus ablamın kızına down sendromlu demislerdi.. Şükür şimdi 11 yaşında ve gayet akıllı bir kız . Hiçte bir sıkıntı yok elhamdülillah
Gizmokzilla circus ya ben hemşireyim ama o tarama testlerine asla güvenmiyorum. Doğruluk oranı yüksek değil dedi zaten doktorum da. O yüzden hiç birini yaptırmadım. Çünkü Allah korusun riskli çıksa aldırabilecek miydim? Hayır. Bu yüzden risk almadım. Kendimi strese sokmak istemedim. Benim kuzenimin de yüksek riskli çıktı gayet sağlıklı doğru bebeği. 🌸
kcaysnr Benim dörtlü test riskliydi sağlıklı doğdu çok şükür, eğer ki ikili test yaptırdıysanız ve risk oranı düşük ise üçlü testin hiç bir önemi yok doğruluk oranı düşük. İnşallah sağlıcakla kucağınıza alırsınız bebişinizi
2lokum_moms circus inşallah içinizi ferah tutun Allahın izniyle bol bol dua edin o kadın 6 ay boyunca agladı hamileliği hep stresli geçti çok şükür bebeği sag salim doğdu hiçbişeyi yok boşuna o kadar gözyaşı oldu çok yanlış bu keşke biraz daha ilerlese tıp böyle yanlışlıklar yaşanmasa
Alyehus Üçlü diskin güvenilirlik oranı çok düşük. Ben 2 liyi yaptırdım 2. Hamileliğim doktoru değiştirdim yeni doktor bugün 2 Li sonucuma baktı 1/50.000 di değer. Doktor şaşırdı uçağın düşme ihtimali daha çok diye. Özel hastane bizi sallamış gibi hissettik. Ama şüphem yok. Ense burun kemiği önemli. Detaylı da organlarda sorun çıkmadı şükür. 3lü teste aldanıp zehir etmesin kendine hamileliği 😞
gamze105_ Benim bebegiminde detaylı ultrasinda burun kemiğini çok küçük ölçmüslerdi bana 9 ayı zindan ettiler cok sukur oğlum gayet sağlıklı
dunyamveben gamze105_ aynısını benim bebeğime de dediler çok şükür benim bebeğinde sağlıklı bu sebepten dolayı Rabbim nasip ederse bir, dahaki hamileliğmde ne derlerse desinler kendimi üzmeyeceğim doğımdan sonra o kapıya nasıl baktığımı ben bilirim😔😔
gamze105_ dunyamveben Bende bebeğimi görünce içim çok rahatlamisti 9 ay boyunca üzülecem diye helak oldum
katilcivciv circus bi arkadaşim 2li ve 3lü riskli ciktigi icin nipty test yapti ve temiz cikti. Bosu bosuna korkmuslar. Bende bu testlerimi almanyada doktoruma gösterdigimde bu testler burda yillardir yapilmiyor cok yaniltici demisti ve türkiyede hala yapildigina cok sasirmisti