devrim_gnl merhabalar. Öncelikle geçmiş olsun. İsiliğe benziyor ama takip etmekte fayda var. Maalesef özellikle beyaz tenli çocuklarda isilik çok oluyor oğlum 2.5 yaşında hala olur. Ben saf gül suyu kullanıyorum çok rahatlatıyor , söndürüyor ama saf ve temiz içerikli olmasına dikkat edin