Leylacq Merhaba. Memeyi bıraktık. Bir göğsüm çok kötü ağrıyor sert ve şiş 3 günü düzelmedi. Ne yapmam gerekiyor. Yardımcı olursanız sevinirim
Lavitaebella Leylacq lahana yaprağı haşlanıp konuyordu diye bir bilgi kalmış aklımda. Detayını araştırın. Rahatlatacak kadar az miktarda sağın.
Larayilmaz Leylacq ay maşallah, yok canım bitirmez 2 yaşına kadar emzirebilecek miyim bilmiyorum çok korkuyorum bir anda bitecek sütüm diye :(
Ecz1anne Kademeli bıraktırmayıp bir anda kestiyseniz ondan olmuştur. Ne sıklıkla emiyordu? Elle rahatlatacak kadar sağıp bırakın, çok çok zorlanırsanız dostinex isimli ilaçtan faydalanabilirsiniz ama zaten üç gün olmuş.
Leylacq Larayilmaz emme olayı düzenli devam ediyorsa genelde bitmez. Ama ben sütüm artsın istemiyorum. Memeler kurusun istiyorum. O yüzden makine tam tersi sütü çoğaltacak diye korkuyorum
Larayilmaz Leylacq haklısın ama sağmayınca da üretmeye devam edip göğüste iltihap şişme vs yapmaz mı mastit bayağı korkutucu bir durum bence,azaltsan nasıl olur ? Günde 2 kere mesela ?..
seda9623 Merhaba eğer kestiyseniz birdaha emzirmeyecekseniz goguslerinize yaş nane yaprağı koyun ve buz kompleksi yapın çok rahatlatiyor ve nane sütü azaltiyor şişkinliği alıyor sütü kesiyor ben çok faydasını gördüm