Prenses-annesi1 Oğlum 2 buçuk aylık emziriyorum 5 10 dakika hiç kıpırdamadan emiyo ama sonra çok kıpırdanıyo memeyide bırakmıyor emmek istiyo ama hep hareket halinde gazdan dicem ama gazını da çıkartıyo neden böyle çok kıpırdanıyo acaba bileniniz var mı?
Momys1 Prenses-annesi1 üst gaz geliyor olabilir üst gazını çıkartıp tekrar memeyi vermeyi deneyin benim oğlumda öyle
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala Prenses-annesi1 Bu normal değil mi ya 🤔ben normal olduğunu biliyordum🤷🏼♀️
gokcez Prenses-annesi1 Benim ki daha küçüktü böyle yaptığında gazdanmış baya gaz sancıları çektik sonra
eylulmaysa Prenses-annesi1 3 aylık kızım gazı kalmadı ama kıpır kıpır kundak edip zorla emziriyorum mama da aldığı için beni emmek istemiyor uyku arasında veriyorum zorla
GezginPaNDa Nedenini bilmiyorum ama benim oğlum da kıpır kıpırdı hiç durmazdı emerken kucağımda yani karın üstünde başlardı , kolumun üstüne kafamın üstüne , öbür omuzuma , etrafımda 360 derece dönerek emerdi .
Prenses-annesi1 GezginPaNDa evet kıpır kıpır 5 10 dakika güzel emiyo sonrası sanki acı çekiyo gibi kıpırdanıyo ağlama yok ama Süt mü az geliyo da ona mı sinirleniyo acaba öyle düşünüyorum bazen
Prenses-annesi1 Momys1 emdikten sonra gaz çıkartıyo baya koca insan gibi 😅 ondanda olabilir Bi öyle deneyeyim bakayım ☺️
Prenses-annesi1 NeclaLeylaCeydaOhnealaneala kızımda hiç öyle bişy yaşamadığımı hatırlamıyorum genelde memede uyurdu o zaten 🤭
Prenses-annesi1 gokcez bizim gaz sorunumuz yok gibi bazen çıkartamıyo ben masajla falan çıkartıyorum kendi çıkartıyo genelde
Prenses-annesi1 eylulmaysa 4 aylıkken kızım sadece meme emiyordu emzik biberon hiç tutmadı 4 aylıkken meme reddi başladı doktora yazdım tazyikli geliyorsa emmez istemez demişti göğsümü sıktım baya tazyikli gelince biraz sağıp tazyiğini alıp öyle emzirmeye başladım öyle öyle emdi hep sonra mama alıyorsa sizinki mamayla doyuyosa emmeyede bilir hiç mama kullanmadığım için bişy diyemicem şimdi
eylulmaysa Prenses-annesi1 vallahi tüm gün emmezse tazyikli oluyor ama emzirirken sıktığımda hiç gelmiyor ama emerken yutkunuyor anlamış değilim gerçekten bir de solu tutuyor sağı istemiyor