dilekoktay Dün etlik şehir hastanesi sezeryan doğum yaptım bebeğimi küveze aldılar. Solunum sıkıntısı var Entübe etmişler antibiyotik tedavisi görüyor Böyle bişey yaşayan var mı acaba