huzurlugun benim oğlum her şeyi yediği halde hem 9.ayda hem 2 yaşta eksik çıktı. Annelik gözlemime dayanarak bence anne sütünden oluyor ya her şeyi yiyor çünkü. 2 yaştan beri şurup kullandık bu ay kontrole gidicez süt ürünleriyle demir içerikli ürünleri ayrı yedirmeye çalıştım. Her sabah yumurtaya çok dikkat ettim hatta normalde 1 yiyordu 2 ye çıkardım. Karadut içiyor. Biz köye yakın bir yerde oturuyoruz taze süt alıyorum gece uyumadan süt içiyor bazen. Ve bunlara dikkat edip emzirmeyi bitirince çok hızlı kilo aldı. Aşırı zayıftı emerken. Demir takviyesi de belki fayda etmiştir ama süt içirmek ve bu dediklerime dikkat etmemiz baya toparladı. Bir de doktor dere otu iy demişti küçük küçük doğrayıp mücver ve omletine ekliyorum. Mercimek yemeğine alıştırdım yanına hiçbir şey yapmadan çok açken maruz bıraka bıraka alıştı