Sonemn Hanımlar oğlum 13 aylik bugün 1 yaş aşısı oldu ikindi uykusunda ağlayarak uyandı atesi vs yok çok huzursuz sırtı gobegi kollari kıpkırmızı döküntü olmuş doktora goturmeli miyim? Bu tarz Bi durum yaşayan oldu mu
Themom_ Sonemn Hiç huzursuzluk veya ateş döküntü yaşamadık ama alerjenleri söyleyip sormustu hemsire var mı yok mu diye. Bence bir acile gidin ne olur ne olmaz.
klndr Yumurtaya alerjisi var mı bebegin aşı yapılırken bana hemşire sormuştu yumurta alerjisi var ise hastaneye yönlendiriyor hemşireler ama dokuntu için götürün tabiki
Sonemn Themom_ tesekkurler cok sagolun cevap verdiginiz icin acile gitmedik duşa soktuk 2. Uykudan uyandıktan sonra bir de ayağını basmadığını fark ettik dokununca basınca ağladı doktorumuz normal olduğunu söyledi ama şuan gece uykusunda sayiklamali uyku halinde götürsek mi bilemedim🥺