İyi günler güzel anneler 5 aylık bebegim var mama ile besleniyor Bebelac kullanıyordu ishal yaptı bayağı bende Bebelac golda geçtim oda aynı şekilde hangi mamayı kullanayım bilemedim çevremde hep Aptamil kullan diyorlar Aptamil de malum çok pahalı ne yapayım bilemedim tecrübelerinizi paylaşırsanız çok sevinirim ❤️