Bizde de vardi bir türlü geçmiyordu masaj yap dedi doktor geçmezse ilc vercem çünkü bizimki gözleri çapaklanma ya başlamıştı çok kötü görünüyordu masaj yaptım günlerce geçmedi sonra doktrum dedi hergun pamukla sıcak suyla gözlerini sil verdiğim.damalayi da kullan geçer sadece birkaç gün uygulayip ilacı kullandık geçti şimdi hiç yok şükür ama burun tıkanıklığı devam ediyor ona bağlı