Merhabalar,
Bebeğim 58 günlük. Yatar pozisyondan kucağıma alayım derken kafası sürekli oynar pozisyonda olduğu ve löp diye kendini biraktığı için köprücük kemiğime çarptı. Burnuna baktım bir şey yok, gözleri de beyne giden yere zarar gelir mi diye kontrol ediyorum herhangi gibi bir sıkıntı yok. Biraz ağlar gibi oldu pış pışlayınca geçti. Sizce bir şey olmuş mudur sabahtan beri vicdan azabından ölüyorum alın tarafında beynin ön lobuna bir şey olmuştur ya farketmemişsem, görmesinde sorun varsa anlamamışsak diye. Çok kötüyüm nolur yardım edin..