Kızlar bebikin sanki her iki gozunun beyaz kısmında da grimsi alanlar vae gibi geliyor bana. Sağa sola bakınca daha cok belli oluyo sanki. Böyle bi şey gordunu duydunuz mu, bana mı oyle gelıyor acaba?
Bi de ankarada bebişin ilk gö kontrolü için önerebileceğiniz göz doktoru kim var? 8 aylık şu an.