Koftepaddis bizimki 3 yaş 8 ay yaş aralığı,ilk zamanlar ikisiyle baş başa kalmak sezeryanli halimle kabus gibiydi oturup ağlamak istiyordum çünkü eşimin babalık izninde bebek yogunbakimda yattı izin bitti anca bebek çıktı benim sezeryan ağrılarım çok 10 günde anca kendime geldim bir çorba yaoabildim ayakta duramiyordum diğer çocuğun oyun istiyordu ve kardeşine düşmanlık beslemesin diye canımın acidigini belli etmemeye çalışıyordum hep yere düştüm bacağım acıdı , ayağa kalkamıyorum şeklinde izah ediyordum , sonraları baş başa kaldığımız ilk gün kolik bir bebek ve sesinden uyuyamayan bir çocuk çok zordu en son biri omzumda biri kollarımda öyle ikisini uyutmustum sonra sabah 5 te eşim geldiginde bitiktim ,şimdi Allah’a şükürler olsun dua ettim hep çok şükür birbirlerine alışmaya başladılar ikisi de birbirinin gurultusune uyum sağladı ,artık çocukları uyuturken birlikte uyutuyorum ortalsrina giriyorum masal anlatıyorum veya masal açıyoruz onun sesinde uyuyorlar ,yemekler hala sıkıntı olabiliyor çünkü henüz ekgidaya gecmedik orda da rahatlarum diye düşünüyorum velhasıl çok zorlandım ama şimdilik iyi gidiyor gibi tabi kiskancliklar hep var onu kabul etmek gerek