Merhaba anneler kızım üst dişini çıkardıktan sonra bambaşka bir çocuğa döndü asla ağzını açmıyor bir şey yemiyor ağzına aldığını çiğneyip geri dışarı atıyor. Asla mama içiremedik biberon emzik tutmuyor bunlara öğürüyor. Yemek kokusu bile gidince öğürüyor. Geceleri uyutuyorurm 15-20 dk sonra ağlayarak uyanıp oturuyor kucağına al diyor yanımda uyutuyorum sabaha kadar oturuyor ağlıyor dönüyor ama gözler kapalı. O kadar yoruldum ki ağzımın içi boğazıma kadar aft dolu yorgunluktan uykusuzluktan böyle olan var mı bunları yaşayıp nasıl atlattınız nolur yardımcı olun bitik durumdayım