Kızlar oğluma bugün 4 yaş aşısı yapıldı eskiden 1. Sınıfta yapılıyordu iki kolundanda yapıldı merak ettiğim şey bu kadar erken bir yasa almis olmalari vücuda o hastalığı enjekte ediyolar sonuçta bu aşıları yaptıran anneler nasıl geçti ateş vesare oldumu ☹️🙁