Kızlar başlıkta da belirttiğim gibi kızım 11 aylık ve hala 0-6 ay emzik kullanıyor. 6 aylık olunca yenisini aldım 6-18 ama asla kabul ettiremiyorum ağzına alınca iğrenir gibi yapıyor kabul etmiyor ağlıyor hırçınlasiyor ben şaştım kaldım. Başına gelen var mı bir önerisi olan ?