Mak_bule Merhabalar benim oğlum 11 aylık bir haftadır bezinde pembemsi bir leke fark ediyorum sizlerde de oldu mu acaba oldu ise neden oluyormuş bilen var mı?
Mak_bule tostperisi çok fazla su alımı ve emzirme yapıyorum ben acaba sorun ne olabilir ki şimdi korktum nedense