Merhaba kendim değil ama eşim burun ameliyatı oldu hem sağlık hem estetik anlamda özel bi hastanede tavsiye üzerine doktorumuzu tercih ettik ameliyat sonrası ilk 24 saat çok önemli bence sürekli buzla soğuk kompleks yaptık ilk saatlerde 10-15 dk burun etrafı ve alnına tutarak sık sık yaptık bu işlemi şişme morluk olmaması için dikkat ettik o yüzden fazla bi şişlik ve morluk oluşmadı onun dışında en zor olan kısmı uyumaktı burundan nefes alınamadığı için ağızdan nefes alıp veriyorsun ve bu inanılmaz rahatsız ediyordu onu en çok bunda zorlandı diyebilirim ağız içi sürekli kuru kalıyordu ve yastığı dik konumda yaslanır vaziyette uyuyordu çok zor bi durumdu. Ağrısı normaldi ağrısı oldukça ağrı kesici alıyordu. Burun oksijen spreyi gibi bişey vardı bi de onu sıkıyordu belli aralıklarla. Genelde hep uzanarak ıstırahat etti bu durum bir hafta 10 gün gibi sürdü sonrasında bandajlar çıkınca normale döndü rahat nefes alıp uyuyabildi
. Yani çocuk varken çok zor bence en azından sana bakan seninle ilgilenen biri şart. İnşallah faydalı olmuştur