HazalZehra ben 2 kızıma da başladım cunku dediğiniz gibi sofraya gelmek için ağlıyorlardı gözümüzün içine bakıp 1 değil 2 değil her sofrada. Tabak çatal sesini takip ediyorlardı 🤭
7 aylık kızım şimdi herşeyden veriyorum artık.
İlk yogurtla başladım ben yaz günü diye. Onu pek sevmedi agız burun büktü. Sonra kayısı rendeledim yogurda öyle verdim sevdi.
2.gün şeftali rendeledim yogurda verdim sevdi.
3.Gün angelika erik rendeledim yogurda verdim.
4.gün muz ezdim yogurda verdim.
Bu sekilde devam ettim sonra sadece meyveleri rendeledim verdim. Ama biz sofradaylen onuda oturtuyordum hep. Sonra 1 gün azcık yumurta veridm havalar cok sıcak diye verme taraftarı değildim ama kız kardeşim ver bişey olmaz dedi serce parmağı tırnağının yarısı kadar verdik. Allahım cocuk bir kabardı bir kızardı her yeri kızamık cıkardı sandık basından gövdesi kulaklar boyun sadece kollar bacaklarda bişey yok. Maf oldu 3 gün. Bir daha vermedim uuzn bir süre 1 ay sonra dün veridm Biraz bişey olmadı ama eylüle kadar yumurta cok vermem hava cok sıcak. Sonra corbalardan vermeye basladım işte. Şu 1 haftadır da pilav gibi makarna gibi katı seylere gectik ama ne yapsam veriyorum genelde artık. 6 ay 28 günlük.
Biz hiç kabızlık ishal yasamadık günde 2 3 kere normal yapıyor bir değişiklik olmadı.