Sbhtmrt benim bebeğimde de var kırmızı leke. 6 aylığız. Doğumdan 3 hafta sonra çıktı. İlk başta pembeydi sonra kırmızılaştı iyice. Doktora gösterdik hemanjiom(gül lekesi) dedi. Büyüdükçe yoknolabilir de, olmayabilir de dedi. İsterse ileride lazer tedavisi olur kendisi dedi. Hiç takmıyorum ben. Zamana bırakın geçmezse ileride kendileri lazer yaptırabilirler 😊