Ae123 @Ae123 @tubamrt @eren2550
Merhaba eşimin ablası yani görümcemle komşuyuz, üzerine vazife olmayan herşeye burnunu sokup sürekli ortalığı karıştırıyor. Eşimi ve beni rahatsız ediyor yani, 1-2 hafta önce bana tehdit içeren bir mesaj attı (kendisiyle hiçbir sorunum yok, aile içi olan konuları için bana mesaj attı) kendisine cevap vermedim. Eşim ben hallederim dedi fakat eşimin onun yüzünden saçma birşey yapmasını istemiyorum. Bana attığı mesajda küfür ve tehdit var. Geçen hafta da beni asansörün orda görüp önümü kesip bana laf soktu hiç cevap vermedim küfür felan etti (alt komşumda duydu şahit yani)
Bu konuda neler yapabilirim? Kendisiyle uğraşmak istemiyorum çünkü bizden yaşça büyük, yani karşılıklı küfür olayına da giremem kendime o saygısızlığı yapmam. Şikayetçi olursam birşey çıkar mı? Aileme söylemek istemiyorum çünkü bana çok düşkünler en ufak şeyde büyük olay çıkar