Selam kızlar bebeğim damaklı kiraz uçlu yassı tür emzikleri tutmadı avent emzik kullanıyordum . 3 gün öncesine kadar sorun yoktu parmağını emiyor 1 aydır dert etmiyordum açıkcası ama iş iyice çığrından çıktı uyanmıyor geceleri emziriyorum diğer göğsümü vermeden parmağını ağzına basıyor istemiyor sonra oyalıyorum 10 dakika falan tekrar emziriyorum . Şimdide susmak bilmiyor sebepsiz yere parmağını bulana kadar ağlıyor bende kendi serçe parmağımı verdim 10 saniye sonra uyudu ilk defa böyle bir şey gördüm oda benim bebeğimde parmağa benzeyen emzik varmı yada böyle bişey yaşayan emzik önerisi istiyorum lütfen . Parmağı için eldiven ,kundak hertürlü yolu denedim ama nafile