esila48
Benim oğlum da sosyal ortamsızlıktan otizm dediler. Gerçekten belirtileri vardı hiç arkadaşı yoktu kendimiz iş olmadığı günler avm oyun alanlarına parklara fln gidiyordk,. Bizim de oyun iletişim Bi yere kadar kendi akranlarıyla oynaması başka tabi. Baktık olmuyor çok kafaya taktık eşimle çok üzüldük. Memlekete taşındık bizde iki aydır geldik yeni ev bulduk sırf çocuk için siteli parklı bahçeli baktık hep bulduk çok şükür çocuk kendine geldi burda açıldı kelime hazinesi genişledi seslendiğimzde nadir bakardı şu an hemen dönüp bakıyor çok şükür. İki yaş sendromuna da bağladık aslında ısırmayı azalttı krize girdi Ankaradaykn kaç defa o da yok çok şükür kendini daha çok ifade etmeye başladı oyun oynama yeteneği gelişti yani hep pozitif anlamda çok şükür sizin de imkan varsa daha yakın toplumun çoluk çocuğun çok olduğu yere gidin biz eğer biraz daha kalsaydık orda ben artık kabullencktm otizmi