elyesaslan Ay olan opv aşısını çocuğuma 4. Ayda yapmışlar bizim haberimiz olmadan bi karışıklık olmuş ama problem olmaz diyorlar lütfen yardım edin çocuğum 2 ay önce olmuş oldu aşıyı sorun olur mu bilen varsa yazabilir mi ona göre doktoru şikayet edeceğim
myarenb elyesaslan bişey olmasa bile şikayet edin yarın bir gün daha ağır bi aşıyı 1 aylık bebeğe yapmayacağı ne malum? insallah bir sorun olmaz bebeğinizde içinizi ferah tutun 🌸
elyesaslan myarenb 2 ay geçti üstünden biz sağlık ocağı sayesnde öğrendik normalde özel hastaneye gidiyoruz hep aşıları da orda yapılıyor ne yapacağımı şaşırdım