nase2511 Sevgili anneler , Dışarı çıkınca bebeğinizi nasıl emziriyorsunuz ? Bizim bebiş ne yaptıysak emzik tutmuyor . Ani acıkma veya ağlama krizlerinizde dışarıdayken ne yapıyorsunuz ? Tecrübelerinizi dinlemek isterim.