Benim kızım da 17 günlük aynısı anne sütü yarıyor diyorlar doktoru da masum bir şey korkmayın demişti günlük yıkayın dedi ama ben yüzüne bir şey kullanmıyorum sağlık ocağı da zeytin yağ sürebilirsin demişti her banyo sonrası heryerini yüzeysel sürüyorum çok iyi geliyor gelişimine