Kızlar oğlum 23 aylık 2 haftadır sürekli anne kasi,kaşı diye sırtını ,gogsunu kasimami istiyor.Kendinj öyle kasiiyor ki bazen kanayip yara yapıyor vücudunda. Döküntü kızarıklık vs yok.Cocuk doktoruna sordum egzama olabilir dedi.Oglumu her gün yıkayan bir insanım.Niye böyle oldu anlamıyorum.Üzüluyorum böyle olmasına.Sizde benzer şeyler yaşadınız mı?Yardımınıza ihtiyacım var?Acaba niye böyle kaşınıyor?Hangi bölüm doktoruna götürmem lazım?