deli_bir_hatun 1400 çıktı arkadaşımın sonucunda kahverengi kanamasi var bugün 1300 çıkmış yükselme ihtimali varmı yoksa dustumu artık
myarenb deli_bir_hatun farklı hastanelerdeyse böyle oynamalar olabiliyor ama kanama icin doktora gitti mi ne demiş?
SevimliHayaletCasper deli_bir_hatun düşüşe geçti mi artık düşükle sonuçlanıyor. Allah tekrar nasip etsin inşallah
myarenb deli_bir_hatun o zaman düşer muhtemelen ama rabbim ol derse olur insallah tutunur bebiş düşük önleyici ilaçlar var vermiş mi acaba? her kanama düşükle sonuçlanmıyo çünkü
ppzeynep minniks Bu kadar yüksek değerler kimyasal olmuyor. Minik bir kese şeklinde düşürecek büyük ihtimal.
Mehmetereninannesi Benimki de önce yüksek çıktı sonra kasık ağrısı kanama ve tahlili verdiğimde daha düşük çıkmıştı sonuç düşük yaptım İlk adetten sonra çok şükür tekrar hamileyim şimdi