Cocugum 5 yaşında anaokuluna başlayacak adresime çok daha yakın olan okul değilde 1.5 km ötedeki okul edevlette çıkmış kayit yaptırılacak okul diye
Bu durumda ben adresime çok daha yakın olan okulla onceden gorusmustum on kayit aldık hatta toplantı için bekliyorum şuan ama e devlette uzak olan okul görünüyor aradım ulaşamadım. Kayit konusunda anaokulu için bir sıkıntı olur mu? Başına gelen var mi? Ne yapmalıyım bu konuda