Kızlar 2 gündür diş ağrısı çekiyorum ağrı kesiciyle idare ediyordum fakat bugün durulcak gibi değil ağrı kesicide fayda etmiyor ölcek gibiyiim ağrıdan. Devlet hastanesine randevum 2 gün sonra özele gidemiyorum bütçem karşılayacak durumda değil. Acaba devlet hastanesi acile gitsem ağrı kesici yaparlarmı şu 2 günü nasıl atlatabilirim. Sabahtan beri buz yiyorum soğukluğu iyi geliyor diye ama elimde de 15 tane buz kaldı beni max yarım saat idare eder. 2 tane apranax içtim 1 fakat geçmiyor ağrısı lütfen başına gelen varsa yardımcı olabilir mi ne yapmam lazım acil iğne falan yaparmı gitsem yada diş acil varmı bildiğiniz?