Sallamayı bıraktım. ama gece emzirmeyi kesmede yüzde yüz başarılı olmamadım maalesef bi iki kez emzirdim 4-5 gecedir. Genelde sabah olunca emdi ama geri uyudu emerken. Yani kafam o kadar karışık ki bazen ben ne yapıyorum diyorum sal gitsin diyorum beynim zonkluyor günlerdir başım ağrıyor . Sonuç alabilecek miyim onu bile bilmiyorum. Bay bay night damla aldım biraz da ondan umudum var gelmedi daha. Eğer sonuç alamayacaksam bu eziyeti niye çekiyorum.. gerçi emzirip salladığımda da çok farklı değildi yine hep uyanıyordu. Gündüz uykusu da uyusa bi dert uyumasa bi dert artık ne yapmam gerektiğini bile bilmiyorum. Umudumu kaybetmek üzereyim . Yaş 1 .