duydum Erkek bebeğim 1 yaşında sadece altına deniz şortu aldım 2 tane üstü çıplak olacak sizce uzun kollu mayo gerekli mi
nazbalim duydum benimde bir buçuk yaşında oğlum var, kızımdan tecrübeyle denize girerken bez mayo giydikleri için şorta çok gerek yok, güneş maruziyetini önlemek için uzun yada kısa kol üst almanızı öneririm
Hilalkahraman duydum ben de uv korumalı tulum mayo ve şort tişört aldım. Bence mutlaka korumalı kıyafetle de korunmalı çocuklar güneşten zaten krem fln sürekli yenilenmeli öyle sadece bezle üstü çıplak güneş altında çok zararlı olur
emosss__ 5 aylık bebeğim ilk kez denize geçirecez ben bezle geçirip çıkarmayı düşünüyorum bu kadar küçükken denize götüren var mı acaba
cemilolabilirmi emosss__ mutlaka vücudunu koruyacak tulum bir mayo giydirin çünkü 6 ay öncesi güneş kremi de yasak diy biliyorum.
OzgeSyr_ emosss__ şortlu kollu mayo ve şapkayla sokabılırsınız tabı yuksek koruma günes kremi sokmuştum bende
eraysen duydum hangi saatlerde gireceksiniz eğer yoğun güneşe maruz kalinacaksa muhakkak uzun kollu olmalı akşamüstü saatleri ise güneş kremi yeterli oluyor ben oğlumu bazen 3-4 gibi götürüyorum o zaman muhakkak hem uzun kollu uv korumalı mayo hem uv korumalı şapka takıyorum ama 6 dan sonra girecekse sadece şapka yeterli oluyor güneş kremi ile
cemilolabilirmi duydum doktor mutlaka vücudunu koruyacak tulum mayo giydirin dedi bize. Kısa kollu tulum şeklinde aldım güneş kremi de sürüyoruz ve 11-16.00 arası kesinlikle deniz yok dedi doktor ona göre giriyor
Fusunf duydum gereksiz bence almıştım gecen sene giydirdim öyle rahatsız oldu güneş yakmadı bide bembeyaz oğlum 11-12 arası yüzde güneş kremi sürdüm. Öğlen çıkarmazsanız gunese birsey olmaz
dlkuznnn duydum güneşten korumak gerekiyor . İleriki zaman da sadece alt mayosu yeterli olabilir ama şuan güneşten korumak için uzun tercih ediniz .
hunilimomy duydum uv korumali tulum şeklinde yarim kollu aldim sabah saatlerinde ve aksam üzeri girdirmeme rağmen ciplak yerlerinde hafif ten rengi değişimi oldu kesinlikle çıplak sokmayın