Kızlar selam kızım 2 bucuk yasinda tam bugün 3. Günümüz tuvalet eğitiminde ilk gün hiç yapmadı tuvalete hep kaçırdı 2. Gün oglendeen sonra tuvalete yapmaya başladı yaptı da bir kaç defa bugün sabah 7 den beri çok az bişey yaptı çisinin geldiğinin farkındayım ama tutuyor malesef ne yapmam lazım. İnkar da etmiyor severek gidiyor tuvalete kakadan bahsetmiyorum bile kabız oldu sanırım yapmıyor yardımcı olur musunuz normal mi bu durum