agitmoms patlıcan kebabı çokk kolay ama biz fırına veriyoruz pişiriyorlar daha güzel oluyor. Kıymaya sadece tuz koyup yoğuruyolar ben pul biber de atıyorum. Patlıcanları büyük kesip bi patlıcan bi kıyma koyuyosun. Boşluk kalırsa domates biber soğan at. Üzerine yağ gezdir. Evde yapılacaksa üzerini kapama ben fırına verirken pişirme kağıdı ve folyo ile kapatıyorum