Kevser472 oğlumda oğlum yürümeye başladığı andan itibaren kullanmadık hep yürümek istedi arabadan inip arabayı sürüyordu 😅 bizde artık market pazar harici kullanmadık arabayı hep yürüyerek yakın mesefelere gittik araba kullanmadık.
Kızım 17 aylık su an onda da market pazar harici yakın mesafelere yuruyerek gidiyoruz uykusu gelince de hemen ya eve geçiyoruz ya da ev ortamındaysak yada uyuyabilecegi bir alan varsa orda uyutuyorum. Zaten çok gezmiyoruz hep evdeyiz sadece arada bir anneme kardeşime gittiğimizde yuruyerek gidiyoruz arabayı o da istemiyor çünkü ama pazar market olursa mecbur binecek arabaya 😅