Merhaba kızlar araba 4 ay kullanıldı. Bebeğim aralıkta doğduğu için puseti kullandık bir yere giderken. Hiç bir sorunu yoktur sıfırdan farksızdır. Gold rengi detaylı. Tutma yeri kahverengi deri kumaştır. Pusetli halide çok güzel duruyor. Sıfırı şuan 13.000₺
6.000 satmayı düşünüyorum. ♥️

