muazinannesii aynıyııııız 🥹 ilk zamanlar bu cocuk cok istahlı olacak diye sevinmistim. 8-9. Aydan beri yemeyi bir türlü sevemedi, yere atıyor herseyi oynuyor. Kahvaltı hic yok zaten, meyve püresi ve yogurt yiyor sadece o da zorla acıktım ben agzımı acıyım degil yani😂 1 yasını yeni geçti cidden cok üzülüyorum. Her yöntemi denedim zorladım, onune koydum püre yaptım oyunla yedirdim yok. 8 dişi var suan ve köpek dişleri geliyor azılar da sürekli kabarıyor. En azından yumurta yesin diye meyve püresi yapıyorum icine yumurta sarısı atıp püre kıvamına getiriyorum bir gun yiyor bir gun yemiyor. Bazı cocuklar boyle demek ki :( emiyor ve bayılıyor sadece emse olur yani😂 mama aldım onu da sevmedi biberonu gorunce yere dokuyor sulukla denedim yok. İşin garibi kilosu da iyi kan degerleri de. Tabii onemli olan saglıkları ama yemeyen cocuk cok zormus