Kızlar emzirmeyi sonlandırdım. Hamilelikte aldığım kilolardan ayrı fazla kilom var. Diyet yapıyorum kilo da veriyorum iyi hoş ama sonra bir gün çok bitkin oluyorum irademi kaybediyorum ve yemeğe saldırıp verdiğim kiloları geri alıyorum. Resmen bir döngü. Yok mu bunun bir çaresi. Zayıflama çayları falan düşündüm kullanan var mı aranızda?