Unicorn67 utkummm 😌 hangimiz beklemedikki 11 aylık ama hala duzensiz eskisine göre tabiki çok şükür daha iyi
Unicorn67 utkummm bende öyle diyorlar büyüdükçe uyku saati artar 😌 sabırsızlıkla bekliyorum şöyle 1 saat 2 saat öğlen uyumasını gen çok önemli sanırım 🤣 bende uykuyu çok severim ama maalesef bebeğim sevmiyor
Unicorn67 utkummm 🤣 benimde eşimin bebekligi çok yaramazmis ne yazikki benziyorlar işte çok zor Allah yardımcımız olsun