filiz95 Merhaba kızlar 1 haftadır demir ilacı kullanıyorum Bestiron 1 haftada bir kez kaka yaptı sürekli ıkınıyor bu durumu yaşayan var mı ?
filiz95 bayar yok devam ediyorum kullanmaya ondan olmazmış bir dönem öyle geçti haftada 1 kaka yaptı ama geçti o dönem
bayar filiz95 Biz kaka yapıyoruz ama afedersin keçi dışkısı gibi çıkıyo ve çok zorlanıyo sizinde öyle miydi
filiz95 bayar yok bizimde yaptığın da püre gibi yapıyordu kabız olabilir o zaman bir doktoruna sorun probiyotik verir belki