begbeg biz de sleepy kullanıyorduk bi süre sonra pişik yaptı bırakıp bimin jenny willy bezini kullanmaya başladık çok şükür daha da pişik olmadı ama pişiğin geçmesi için de onlarca krem kullandık sudocrem, hamazinc, hametan, travazol vazelin daha bi çok krem doğal yağlar (zeytin yağı, kantaron yağı) hiç biri etki etmedi taaa ki fito ve stafine kullanana kadar kesinlikle hiç vakit kaybetmeden gidin 2sini alın eşit miktarlarda karıştırp günde 2 defa sürün geçecektir. Çok geçmiş olsun bizim pişik yanık derecesine gelmişti artık inanın sadece bu 2si geçirdi bu arada hiç bebeğime ıslak mendil kullanmadım