betul912_ Bebek arabasını kullanıyorum çok güzel marka bence kaliteli evde olmasa mama sandalyesinife ordan alirdim
mukibet12 betul912_ bende mama sandalyesi almayı düşünüyorum karar veremedim hiç bir ürününü kullanmadığım için yorumunuz için teşekkürler