dryglnc Kafan rahatsa karisanin edenin yoksa ,
Sevdiklerin saglikliysa yeter.
Ben de gurbetteyim çevremde ki insanların sayısı az ve öz ,
Bu devirde artık insanlar sadece fazladan kalabalık ediyorlar ,
Yani yalnızlık en büyük huzurdur benim için bir nimet,
Çekirdek ailenle huzurun varsa tamamdir ,
Yanliz hissetme sen kendine yetersin🌺