20 günlük bebeğim var, sezaryen olmama rağmen ilk gün sütüm geldi bebeğim memeyi çok güzel tuttu ama sonraki günler azaldı 12. Gün tekrar normal seviyeye geldi o süreçte doktor aç kalmaması için mama ile desteklememi istedi. Şuan çok güzel meme emiyor ama illa mama da istiyor. Mama kötü bişey değil ama sütüm yeterli olmasına rağmen neden illa mama istiyor çok üzülüyorum aynı durumda olup mamayı bi noktada bırakabilen oldu mu neler yaptınız?