Ayseee60 Bebeğim 5 aylık oldu 4 aylıkken başlamam gerekıyormus aile hekimi bisey demedi. O vitaminini orzax kullanıyorum ama kan ilacını hangisini tercih edeyim ? Aile hekiminin verdiğini kullanmak istemiyorum
mematiii Ayseee60 bestron kan damlası iyi canım birde d vit verdiler ama ben pek beğenmedim şimdi pedia d kullanıyorum.
D_deniz Ayseee60 d vitaminini bitince mikrofer alın demiri de mikrofer alın piyasadaki en temiz ürün ocean mikrofer