Kızlar ben online diyetisyen eşliğinde zayıflıyorum 3. Aya girdim ücreti 600 tlydi. Gayette güzel kilo verdim. Ücreti 750 TL yaptılar ve hedef kiloma 11 kilo kaldı. Sizce ben verdiği diğer listelerden devam edip diyetisyeni bıraksam mı yoksa devam mı etsem karar veremedim yani zaten listede akşam öğünleri falan hep sabit kahvaltı ve ara öğünlerde değişiklik oluyor sadece. Bunun içinde 750 TL bana fazla geldi. Bana Bi akıl verin napayım 🥲