Henuz 17 aylik ama bi kac aydir her uykuya dalacaginda yastiga falan surtunmeye çalışıyor. Gorerek bi seyleri ogrendi desem asla oyle olmadi o konulara cok dikkat ederm . Gormeden kendi kendine bunu kesfetmesini tabiki bekliyodm ama bu kadar erken olmasi beni cok tedirgin ediyo . Her uyku oncesi sinirlerim bozuluyo resmen. Bazen biberonu ya da bi oyuncagina da surtundugunu görünce iyice kafayi yicem herhalde . Napmam lazim . Doktora soyledigimde kasintisi olabilir falan demisti ama asla degil yani. Normal mi sizce erken degil mi