4 ay 7 günlük bebeğim birkaç gündür gece 2.30 glbl uyanıyor 6.30 a kadar bir uyutma çabası içine giriyoruz uyuyor uyanıyor sürekli bı sıkıntısı mı var yoksa atak mı uyku gerilemesi anlayamadım nedir sizce bu 😁 sabah uyanınca çok gaz çıkartıyor ama kendi kendine yapıyor artık gaz mı rahatsız ediyor diyeceğim ama şaşırdım kaldim